Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Ahad, 24 Julai 2011

Allahuakbar...mayat masih hidup walaupun telah 6 hari disemadikan...

video

Banjarmasin:
Kubur seorang lelaki digali semula oleh pihak keluarga karena diyakni mayat dalam kubur tersebut masih hidup. Lelaki yang sudah dikubur lapan jam itu bernama Yadi, warga Kelurahan Kelayan Selatan, Banjarmasin Selatan, Kalimantan Selatan.
Setelah digali jasadnya dibawa ke hospital Banjarbaru. Para dokter tegas menyatakan bahawa lelaki ini sudah meninggal dunia. Ahli keluarga masih tidak yakin lalu membawa mayat itu pulang ke rumah. Masyarakat setempat datang menziarahi untuk melihat mayat Yadi.
Satu perkara yang sangat aneh berlaku. Sekalipun keadaan jenazah tak bergerak dan bernafas, tubuhnya masih terasa panas bahkan mengeluarkan peluh. Beberapa orang guru agama yang datang menziarahi menyatakan ada tanda-tanda kehidupan pada Yadi.
Yadi meninggal dunia setelah tenggelam di sebuah sungai. Keluarga menemukan Yadi dalam keadaan sekarat karena sudah 10 minit tenggelam. Saat dibawa ke Hospital Umum Ulin, pihak dokter mengatakan Yadi sudah meninggal. Selanjutnya keluarganya terus mengkebumikannya.
Pada malam harinya, isteri Yadi sentisa di datangi mimpi aneh bahawa suaminya masih hidup. hinggalah hari yang ke enam barulah ia mendesak dan meminta agar kubur suaminya digali semula. Sebab dia yakin suaminya belum meninggal. Pihak keluarga yang mendengar itu sepakat menggali kuburan Yadi. Kini terbukti Allah Maha Berkuasa Yadi ditemui masih hidup dan keadaannya sangat lesu dek hampir seminggu berada di liang lahat.video di atas adalah bukti segala-galanya.
Wallahuaklam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan