Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Rabu, 9 Februari 2011

Mesir: Keluar Mulut Buaya Masuk Mulut Naga


Revolusi Rakyat Mesir atau Kebangkitan Rakyat Mesir agar presiden Mesir Hosni Mubarak meletak jawatan dan keluar dari bumi Mesir. Rakyat Mesir bangkit selepas 30 tahun regim Mubarak berkuasa secara diktator, rasuah, zalim, pembunuh, talibarut ISRAEL @ yahudi dan syaitan besar Amerika.

Kebangkitan rakyat Mesir untuk menjatuhkan regim diktator Hosni Mubarak cukup mebimbangkan kuasa besar dunia terutama Amerika Syarikat dan sekutunya negara haram ISRAEL yahudi.

Negara Mesir dan Hosni Mubarak adalah kawan setia yang paling rapat dengan negara haram Yahudi. Diktator Hosni Mubarak bersama dengan ISRAEL MEMBUNUH UMAT ISLAM GAZA @ PLASTIEN.

Regim diktator Hosni Mubarak melantik OMARSULAIMAN sebagai timbalan presidennya dan bakal penganti Mubarak selepas September 2011. Cadangan dktator Hosni Mubarak.

Rakyat Mesir terus bangkit agar diktator Hosni Mubarak meletak jawatan dan keluar negara.

Amerika Syarikat dan Israel bersetuju dengan perlantikan OMAR SULAIAMAN sebagai timbalan presiden dan bakal presiden Mesir.

Jika berlaku peralihan kuasa kepada OMAR SULAIMAN yang disokong oleh Amerika dan Israel, RAKYAT MESIR BAGAIKAN "KELUAR MULUT BUYA MASUK MULUT NAGA.

OMAR SULAIMAN sebagai timbalan presiden Mesir yang dilantik oleh diktator Hosni Mubarak adalah bekas ketua perisik dan ketua jurucakap atau perunding utama "PERISTIWA PERJANJIAN CAMP DAVID"

OMAR SULAIMAN sebagai orang yang utama dalam runding damai p;astien dan Israel.

OMAR SULAIMAN pernah memberi cadangan kepada Israel menceruboh Mesir.

OMAR SULAIMAN berkerjasama rapat dengan Israel dan Amerika dan Jabatan Pertahanan Amerika (PENTAGON).

OMAR SULAIMAN membiarkan penduduk HAMAS dan Gaza ditekan kelaparan dengan menutup sempadan Mesir dan Gaza.

OMAR SULAIMAN berumur 75 tahun orang yang paling rapat dengan Israel dan seorang PENGANUT KRISTIAN KOPTK.

BERJAYAKAH OMAR SULAIMAN sebagai PRESIDEN DAN BONEKA ISRAEL DAN SYAITAN BESAR AMERIKA?. HANYA RAKYAT MESIR AKAN MENETUKAN BUKAN AMERIKA DAN ISRAEL.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan