Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Rabu, 24 Ogos 2011

Manusia Pemakan bangkai dan najis manusia


Lelaki ini bernama Lagu Singgarimbun (52 tahun) Hobinya memakan bangkai binatang an najis manusia. Berasal dari Langkat Sumut dari dusun Sepirak. Menurutnya sudah 28 tahun menjalani kehidupan aneh itu.

ketika diwawancara oleh Pos Metro Medan mengenai kegemaran anehnya itu ayah kepada lima orang anak ini terdiam sejenak kemudian mengaku baru sebentar tadi dia memakan bangkai di tepi sungai

Meskipun sering memakan bangkai dan najis manusia namun lelaki misteri ini mengaku tidak pernah menghadapi masaalah kesihatan. Bahkan menurutnya bangkai yang dimakannya itu menjadi ubat bagi tubuhnya bahkan dia merasa semakin sihat.

Banyak bangkai yang telah dimakannya mulai dari bangkai ayam dan bangkai haiwan yang lain tetapi yang pasti menurutnya yang paling enak dan lazat ialah bangkai yang berulat bahkan ia juga memakan bangkai ayam dengan bulu-bulunya sekali. Menurutnya lagi ia memakan bangkai dan najis manusia secara sembunyi tidak ada sesiapa yang mengetahui hatta ahli keluarganya sendiri.

Di dalam al-Quran memakan bangkai dan darah adalah diharamkan sama sekali bahkan Rasulullah tidak menggalakkan umatnya memakan organ binatang seperti hati limpa hempedu dan sebagainya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan