Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Khamis, 28 Jun 2012

Allah akan menguji seseorang jika Allah menyayangi.


Baliklah kepangkal jalan...Baliklah kepada fitrah kejadian manusia sebagai hamba Allah andai kita merasakan kita sudah tersilap langkah. Banyak sudah artis dan selebriti berubah dan berhijrah moga trend ini bukan hanya mengikut musim tetapi atas dasar keikhlasan dan kesungguhan untuk berubah...
PETALING JAYA: Penerbit filem Raja Azmi Raja Sulaiman berkata status janda yang digalasnya sejak petang Rabu lalu membuatkan dia bertekad untuk mendekatkan diri kepada Allah.
Raja Azmi,53, yang bercerai atas persefahaman dengan bekas jaguh badminton negara Jalani Sidek,49, berkata, dia mahu mempertingkatkan amalan solat yang tidak pernah lengkap dilakukannya sebelum ini.
"Selepas bangun untuk menunaikan solat Subuh pagi tadi (Khamis), hati saya nekad untuk memperbaiki kelalaian saya dalam aspek beribadah.
"Sebelum ini solat saya tidak pernah lengkap lima waktu, kini saya berazam untuk menjaga solat. Itu adalah matlamat saya sekarang dan semoga Allah menetapkan iman saya," katanya ketika dihubungi mStar Online, pada Khamis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan