Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Isnin, 19 September 2011

Kentut termahal di dunia...Rm 350 ribu

Göran Andervass, 44 , seorang juruteknik komputer, dia didatangi seorang pelanggan dipejabatnya dan klien-nya itu kentut diruangannya, kentut yang kuat dan menimbulkan bau yang menjijikkan, demikian menurut akhbar tempatan, Aftonbladet.
Andervass menuduh pelanggannya itu memprovokasi dirinya dengan kentut dihadapannya dan dia marah terhadap pelanggannya itu sehingga menimbulkan pertengkaran dan pergaduhan sehingga menarik perhatian orang seisi pejabat, sampai akhirnya berita itu sampai ke telinga boss si pelanggannya yang juga merupakan dPengarah Bank National Sweden.

Andervass dan klien-nya dipanggil oleh boss ke Bank National dan mencari tahu apa yang sebenarnya terjadi, Andervass memberitahu apa yang terjadi tapi si pelanggan itu tetap membantah keras yang dia telah kentut dan menimbulkan bau yang tidak sedap dan sekali lagi pertengkaran hampir saja kembali .

Akhirnya Andervass dipecat oleh pejabatnya atas pengaduan boss Bank National Sweden dengan alasan “persoalan pribadi”.

Andervass tidak berpuas hati dan tidak terima dan balik menuntut Bank National Sweden ke mahkamah dengan bayaran ganti rugi inmateriil sebanyak U$ 100,000. dan ternyata gugatan Andervass menang di mahkamah sehingga Bank National diwajibkan membayar ganti rugi inmateriil sebanyak yang diminta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan