Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Sabtu, 8 Januari 2011

Mamun...

Apa sudah jadi...hari ni aku betoi-betoi jadi mamun. Sampai jadual kuliah pun boleh lupa. Subuh terpa ke Masjid Al-Hidayah untuk kuliah subuh. Rupanya silap jadual. Tak palah masjid sendiri dapatlah peluang dengar kuliah subuh dari Ustaz Jalal

Maghrib bergegas ke Masjid Maimon untuk kuliah tafsir. Terkejut jugak bila dimaklumkan malam ni bukan aku punya giliran. Baru teringat sepatutnya aku mengajar di masjid Felda Ijok. Aku mintak ustaz tu terus mengajar sebab ini peluang aku untuk mendengar dan belajar. Berkeras pula ustaz tu mintak aku mengajar walaupun bukan giliran aku. Akhirnya jawatankuasa masjid suruh aku mengajar. Apa sudah jadi...macammana boleh jadi lupa,boleh jadi mamun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan