Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Selasa, 14 Disember 2010

Cili Pedas...macam makan timun jee....


Naaman Amer yang masih berusia 20 bulan, dari kota Nablus, Tebing Barat nampak begitu menikmati makan cili pedas dan sepertinya dia adalah pemakan cili pedas termuda di dunia. Anak laki-laki Palestin ini mula memakan cili hijau pedas ketika dia berusia 14 bulan. Naaman selalu makan bersama cili dan tidak ada kesan sampingan sehingga saat ini.

Daging manusia adalah makanan kegemaran keluarga karnibal ini.

Satu keluarga ternyata menganut budaya pemakan manusia. Keluarga aneh ini berasal dari Republik Cheszkolovakia. Keluarga aneh yang enam orang ini secara kejam membunuh dua orang remaja, melapahnya dan kemudian memakan mereka. Peristiwa ini sangat menggemparkan dunia berlaku pada tahun 2007 lalu.


Seorang lelaki penderita epilepsi sanggup membunuh anak laki-lakinya yang berusia 11 tahun dengan tujuan untuk memakan otaknya agar penyakitnya sembuh.

Wang Chaoxu dari desa Qixian daerah Yunnan barat daya China melakukan hal tersebut pada seorang anak yang bernama Li Xuetang. Kejadian ini diketahui setelah ditemukan susuk mayat anak yang dikuburkan 3 km dari tempat mereka tinggal.

Ketika ditemukan keadaan tubuh Tang-Tang panggilan Li Xuetang sangat mengerikan beberapa organ tubuhnya hancur dengan penuh lumuran darah dan lebih mengerikan kulit kepalanya yang terkopek dan otaknya hilang.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan