Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Sabtu, 27 November 2010

Tak Kuasa Aku Nak Melayan...

Tak kuasa aku nak melayan ....
Sibodoh sombong.
Cakap tak pernah kalah. Tau itu... tau ini... tapi semuanya kosong. Lagi banyak cakap lagi terserlah kebodohannya.

Tak kuasa aku nak melayan.....
Ampu sana wa ampu sini atau lebih jelas lagi kaki bodek. Orang macam ni lebih pentingkan diri sendiri dari orang lain. Sanggup pijak kepala kawan kerana nak ambik hati boss

Tak kuasa aku nak melayan...
Orang yg hipokrit. Golongan spesis sesumpah atau pok-ke ni memang bahaya berkawan. Depan kita manis berkata-kata belakang dia taji kita habis-habisan

Tak kuasa aku nak melayan...
Orang yg terlalu sensitif. Tegur sikit merajuk. Semua nak ikut kehendak dia. kalau bebudak biasalah... tapi kalau dah jadi bapa budak atau mak budak...hodoh bebenor.

Tak kuasa aku nak melayan....
Buta hati perut walaupun mata tak buta. Cerita bab agama lari. Cerita pasai pompuan,pasai saham nak cepat kaya bukan main bersemangat lagi.

Tak kuasa aku nak melayan...
Orang yang gedik semacam. Kalau sesama jenis cakap tak payah pakai speker sebatu pun boleh dengar...tapi kalau berlawanan jenis lembut, lentok.... lembut gigi dari lidah.

Tak kuasa aku nak melayan.....
Orang yang kuat berahsia...ada kaa patut kita tanya, "Boleh tahu siapa yg bercakap dlm telefon nii..?" selamba je dia jawab "biarlah rahsia..." (buat-buat macam suara siti Norhaliza menyampah aku rasa nak terkeluar je lidah aku nak kata macam-macam tapi tak tergamak.)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan