Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Ahad, 15 Ogos 2010

Pedang Titanium -Pedang Paling Tajam Di Dunia...


Imam Mahadi akan berdoa kepada Allah agar minyak dilenyapkan dari muka bumi. Katanya waktu itu manusia akan berkenderaan hidup bukan berkenderaan mati.

Bayangkan dunia tanpa minyak. Peperangan di era Mahadi hanya akan berlaku di waktu siang dan bersenjatakan panah, pedang dan tombak. Mustahil? Allah Maha Berkuasa untuk melakukan sesuatu.

Mengapakah Kaum Yahudi menempah pedang-pedang titanium? Adakah mereka lebih mengetahui dari kita? Memang mereka lebih mengetahui, peka, yakin dan sedang bersedia bersungguh-sungguh untuk menghadapi saat-saat genting pemusnahan bani Yahudi secara total dari muka bumi.


Yahudi memang suka melawan takdir. Percayalah era Imam Mahadi dan Dajjal sudah terlalu hampir. Kaum Yahudi amat yakin pemimpin Agung mereka iaitu Al-Moshaikh ( Dajjal) akan muncul mengetuai mereka. Kaum Kristian pula amat yakin bahawa Al-Masih ( Nabi Isa a.s) akan muncul memimpin mereka. Manakala kita, kaum muslimin yakin bahawa Al-Mahadi, Al-Moshaikh( Dajal) dan Al-Masih a.s akan muncul. Menarik bukan?

Sesungguhnya Yahudi sedang kecut perut yang teramat-amat. Mereka membina tembok-tembok di Israel. Menanam pokok Ghardaqah dengan banyaknya. Malah telah menempah pedang Titanium dengan banyaknya. Hari mereka akan disembelih di bumi Israel makin hampir.

Mereka menempatkan tentera proksi di bumi Afghanistan dan Iraq untuk menghadang tentera dari Timur. Tetapi ramai umat Islam sedang lalai dan hampir tidak ambil peduli pada era yang ditentukan olehNya tetapi telah dikhabarkan oleh RasulNya 1426 tahun lampau.

Ketahuilah era Islam menakluki dunia semakin hampir. Benarlah sabda Rasulullah saw bahawa akan sampai satu masa tidak akan ada satu pintu yang tidak akan dimasuki Islam. Panjang umur kita semua akan menyaksikan seorang pemimpin Agung bergelar Imam Mahadi akan memerintah dunia sambil memegang panji-panji Islam.

Ulasan...

Pedang Titanium (kenapa Yahudi menempah begitu banyak pedang ini??) Kenapa mereka sebok menanam pohon Gharkat?? (telah dimuatkan dlm blog saya terdahulu) Sedangkan Yahudi telah memiliki senjata paling canggih di dunia...Mereka memiliki kapalterbang pejuang tanpa pemandu, kenapa perlu takut?? Sebabnya mereka ini keturunan ahli kitab (Taurat) Tentunya pastor-pastor mereka melihat hadis-hadis dalam ajaran Islam terutamanya apa yang berkaitan dengan kehidupan akhir zaman.Dan apa yang akan menimpa kepada bangsa mereka YAHUDI cuma sekarang ini banyak pula orang islam yang tidak meyakini hadis Nabi saw yang penting mereka meletakkan rasional akal sebagai makam yang tertinggi bukannya Ouran Hadis
Wallahuaklam...
<>
<>


Inilah proses membuat pedang Titanium yang dikhabarkan pedang paling tajam di dunia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan