Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Khamis, 8 Mac 2012

Jahat Sungguh...! Gempa Bumi Palsu mula dicipta oleh Yahudi.

Ketua Dewan Mahkamah Syariah Tertinggi Yusuf Adais memperingatkan akan adanya niat jahat Israel untuk mencipta gempa palsu yang menyebabkan runtuhnya Masjid Al-Aqsa.

Dalam siaran akhbar pada hari Selasa lalu, Adais mengatakan bahawa Masjid Al-Aqsa dalam bahaya yang nyata dan mengalami serangan sengit dari pemerintah pendudukan Israel dan penduduk Yahudi yang merancang untuk menghancurkannya dan membina kuil Sulaiman di tempat tersebut.

Dia menjelaskan bahawa retakan dan runtuhan semakin meningkat di jalanan dan di rumah-rumah warga Jerusalem yang diduduki selain runtuhan terbaru dari beberapa bahagian Masjid Silwan Ein sebagai akibat dari penggalian bawah tanah yang dilakukan Israel dalam usaha pembinaan bangunan Talmud yang menurut mereka menjadi awal kehancuran dari Masjid al-Aqsa.

Hakim agung tersebut juga mencatat bahawa ada pertemuan rahsia yang sedang berlangsung dan aktiviti yang diadakan saat ini oleh para pemimpin penduduk dan rabbi yahudi senior berkoordinasi dengan tentera Israel dan pihak keselamatan untuk menetapkan mekanisme dan rancangan untuk menghancurkan Masjid Al Aqsa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan