Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Ahad, 12 Februari 2012

Mungkinkah lelaki boleh melahirkan anak...?

ORANGE/"PRLM"
saekur ayam milik Huang Li (Mengheng - China) memiliki keistimewaan kerana boleh bertelur setelah kesemua 7 ayam betina dipotong untuk dimakan. menurut Huang ketika ia masuk ke kandang, ternyata ada telur. 'Saya fikir mungkin jiran tetangga saya yg meletakkannya. Tetapi keesukan harinya ada lagi telur yang lain dan begitulah pada hari yang ketiga.Saya sangat terkejut melihat ayam jantan saya bertelur.

memang pelik sungguh...mungkinkah akhir zaman ini boleh berlaku pada manusia. orang lelaki mengandung dan melahirkan anak.? Tak sanggup aku, mintak dijauhkan. tapi aku biasa dengar orang lelaki mengidam dan mabuk-mabuk bila isteri mengandung. Si isteri pulak stedy je...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan