Terimalah seadanya...inilah yg mampu disumbangkan

Selasa, 27 Disember 2011

Laknat kau wahai kafir harbi....

http://1.bp.blogspot.com/-bKcvIROhujc/TnyzQiLM1oI/AAAAAAAACjc/oSpqik5ZnHo/s1600/dr.jpg
Seorang anggota dewan California Selatan mendapat kecaman keras kerana percakapannya dalam sebuah pertemuan awam, dia menyebutkan bahawa telah memberi nama anjingnya sama dengan nabi umat Islam, "Muhammad".

Dewan Hubungan Islam-Amerika (CAIR) telah meminta Derek Reeve meminta maaf atas komentarnya pada pertemuan dewan San Juan Capistrano. Kelompok advokasi Islam ini mengatakan Reeve memberikan nama anjingnya America dan Muhammad selama diskusi tentang sebuah taman anjing baru.

Direktur eksekutif CAIR di Los Angeles mengatakan meskipun Reeve memiliki hak untuk kebebasan berbicara, komentar menjijikkannya adalah tidak pantas bagi seorang pejabat yang terpilih. Walikota dan anggota dewan lainnya juga mengkritik Reeve.

Laporan dari Orange County Register menyatakan bahwa Reeve mengatakan ia memberi nama anjingnya Muhammad sebagai pernyataan politik.[eramuslim.com]

Menghina Insan yang paling disayangi ummat Islam memang dah jadi kerja Kafir Harbi L.A. Dekat mana-mana pun ada manusia yang mcm ini tapi dekat Malaysi ini yang peliknya majoritinya Ummat Islam masih tak mampu ambil tindakan kepada betina bernama Sitt Al-Wuzara L.A yang menghina kekasih Allah S.W.T yakni Nabi Muhammad S.A.W.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan